2023. szeptember 18., hétfő

# kvíz # midjourney

Ki van a képen? - Könyves kvíz a MI-val

Sziasztok!

Újabb és újabb ötleteim jönnek, hogyan is lehet kedvezően felhasználni a mesterséges intelligenciát. Így jutott eszembe egy kis könyves játék.
Beírtam a Midjourney-be a karakterek nevét és a könyv címét, amelyben szerepelnek, kizárólag olyan történetekből, amelyeket már olvastam.
Kíváncsi voltam, milyen képek sülnek ki ilyen kevés információból. Hét szereplőt hoztam nektek.
Ki tudjátok találni az összeset?
A megoldások a bejegyzés alján szerepelnek.
(Ha szeretnétek még hasonló bejegyzéseket, kérlek, támogassatok egy kávé árával a Ko-fi oldalamon. Ezt a bejegyzést még régebben elkésztettem, csak elfelejtettem kirakni. Sajnos most szünetel a Midjourney előfizetésem, mert nincs rá keretem, de bízom benne, hogy vissza tudok majd térni.)

Jöjjenek a karakterek!

1. Ez a legkönnyebb szerintem. Egyértelmű, azonnal kitalálható.

2. Ha valaki képben van a romantikus sztorikkal, szerintem nem lesz nehéz kitalálni, ki is ez a cuki fiatal lány a képen.

3. A vörös haj és sápadt bőrszín eléggé árulkodó.

4. Egyik kedvenc könyvbéli karakterem valaha. Imádom a sorozatot, amelyben főszereplő.

5. Ismerős egy Netflix sorozat?


6. Már csak a cigi hiányzik.


7. Ez szerintem a legnehezebb, bár a második kép eléggé nagy segítség, főleg a színes ruhák és az aranyos mosoly. Mondjuk egy fekete-sárga csíkos harisnya talán jobban megkönnyítené a dolgokat... :)


Megoldások:

1. Harry Potter

2. Lara Jean (A fiúknak akiket valaha szerettem)

3. Renesmee Cullen (Twilight Saga - Hajnalhasadás)

4. Celaena Sardothien (Üvegtrón)

5. Hannah Baker (13 okom volt)

6. Augustus Waters (Csillagainkban a hiba)

7. Louisa Clarke (Mielőtt megismetelek)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates