2024. január 1., hétfő

Közkívánatra: kiegészítés a 2023-as évértékelőhöz

Sziasztok! Történt még pár említésre méltó dolog idén a magánéletemben és a falunk, Rimaszécs életében is, amiben kivettem a részem magánszemélyként és önkormányzati képviselőként is.

  • December 13-án 30 éves lettem. Öregszem. 😂

  • Volt egy cicám, sajnos csak múlt idő, mert egy ámokfutó elütötte. Nagyon okos volt, fáj az elvesztése a mai napig.


  • Már számolni sem tudom, mennyi könyvet adtam kölcsön az év folyamán, ezzel is megcáfolva azt az állítást, miszerint a fiatalok nem szeretnek olvasni.
  • Halloweenkor teljesen egyedül leszerveztem egy Halloweeni fényképezkedést a gyerekeknek, amit nagyon élveztek. Busa Norbert helyi vállalkozó finomságokkal támogatta az akciómat, öröm volt látni a sok boldog gyereket.

  • Részt vettem az ovisok ballagásán, sok kis barátom és barátnőm búcsúzott az ovitól, akik azóta már ügyes kis elsősök.


  • Segédkeztem a Nyugdíjas napon is, ami december 14-én került megrendezésre a helyi kultúrházban. Az óvodások és az iskolások megható fellépése nagy sikert aratott, az idősek szeretete és a karácsonyi hangulat is belengte a délutánt.

  • Verset posztoltam a költészet napján, zsinórban kilencedik éve.


  • A Föld napján meghívtak a helyi Családi klubba, hogy beszéljek a gyerekeknek a környezetvédelemről. Nagyon élveztem, Aux Eliza - Ózonőrök című könyvéről is meséltem, a gyerekek aktívak voltak, és a szemétszedés sem maradt el.

Mint a korábbi értékelőben írtam, voltak nagyon jó (erről már tényleg nem fogok itt írni;) ) és nagyon rossz (panaszkodni felesleges) dolgok, de bízom a pozitív jövőben.
Az idei, 2024-es évre is sok tervem van, remélem, sikerülni fog megvalósítani őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates