2023. július 29., szombat

# midjourney

Midjourney kalandjaim 2. - Szülinapi képeslap készítése

Sziasztok! Egy újabb Midjourney-s bejegyzést hozok. Ezúttal arról, hogyan is lehet egy egyszerű szülinapi képeslapot megalkotni, pár perc alatt.

Egy képzeletbeli kislány szülinapjára fogok most képeslapot készíteni.

1. lépés

Totál egyszerű kulcsszót adtam meg:
happy birthday little girl
A Midjourney generált nekünk négy képet. Nekem a legjobban a harmadik tetszik, ezért azzal fogok dolgozni.

2. lépés

Felskáláztam tehát a harmadik képet. Így nagyobb méretben megkaptam ezt a cuki kislányt.

3. lépés

Lehetőség van jobbra,balra, le és fel bővíteni a képet, további részletekkel.
Én a jobbra történő kiegészítést választom, hogy legyen hely a szülinapi jókívánságnak.

4. lépés

Már csak a felirat kell. Jelen esetben mobilról dolgozok, ezért Photoshop helyett Canvát használok erre a célra.

És el is készült a szülinapi képeslap, amivel meglephetünk egy csodálatos kislányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates