2020. március 2., hétfő

# borító

Borítótervezést vállalok!



Szeretnél borítót a könyvednek, de nem tudod, mi fán terem a tervezés? Én megcsinálom helyetted!

Évek óta veszek részt borítótervező pályázatokon, eddig 8 könyv jelent meg az általam tervezett borítóval a Könyvmolyképző kiadónál.
Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, az olvasók szeretik a munkáimat.

Úgy döntöttem, ideje komolyabban belevágni a dolgokba.

Milyen programmal dolgozok?
Adobe Photoshop CS6

Hogyan tudok olyan történetnek borítót tervezni, amit még nem olvastam?
Az író pár mondatban elmeséli a cselekményt, körülírja a karaktereket, esetleg megoszt pár fontos szimbólumot a történet szempontjából, ami nekem már elég ahhoz, hogy beinduljon a fantáziám. :)

Honnan szerzem a képeket a borítóra?
A képeket különböző stock fotó oldalakról válogatom, amelyet az író/kiadó hivatalosan megvásárolhat és felhasználhat.

Meddig tart egy borítót megtervezni?
Ez változó. A legtöbb idő a megfelelő képek keresésével megy el, maga a szerkesztés átlagban fél óra alatt kész szokott lenni.

Milyen terveim jelentek meg eddig?
Az alábbi képen látható könyvek borítóit én terveztem.


Válogatás a borítótervező pályázatokra beküldött munkáimból:






Ha szeretnéd, hogy tervezzek neked, írj és megbeszéljük a részleteket.
E-mail: ambrusreni1993@gmail.com

Köszönöm szépen, ha felkeresel.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, tetszenek a terveid! Szeretném, ha majd a jővőben te terveznéd meg a könyvborítóimat. Amint aktuális lesz, írok neked e-mailt.

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates